Zlatan Ibrahimovi?

Nu är ja uppriktigt sakt trött på denna j_kla diva. Bara skit i honom är mitt råd till svenska medier. En kille som kommer till ett land för att få tak över huvudet och för att slippa bli bombad i sitt hemland, Vad gör killen som tack för hjälpen! JO tackar nej till spel i landslaget och uppför sej som en skolpojke som e tuffast i klassen för han fått nya märkes skor. ZLATAN SKULLE INTE VARA ETT PISS UTAN SVERIGE, det han håller på med är som att spotta sin hjälpsamma mamma och pappa i ansiktet som tack för hjälpen........Zlatan du glömmer var du kommer ifrån.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hehe men BON då! Så hård du är...dt är lagerbäck som är sopig som förbundskapten som inte kan behålla honom ju. Kolla mitt linne som jag fick av dig på min blogg(: hihi

Postat av: Linn

jag argumenterar inte för mina åsikter på denna sida, säger dock vad jag tycker..int lönt att bli arg för dt alla har vi olika uppfattningar(:

2007-02-20 @ 00:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback