bloggstjärnornas krig

Blondinbella, Carolina gyning, Katrin blabla nånting bråkar om viktproblem, blondinbella menar att G och K hettsar unga tjejer till att banta bla. För det första Carolina och Katrin har inte valt att vara förebilder, För det andra, har man Carolina och Katrin som förebild borde man nog ta och tänka igenom sitt liv. Carolina en avdankad kokain sniffare, Katrin en simpel nolla som tror att hon är snygg, hon är i mitt tycke väldigt ful ärligt talat, och som dessutom är jävligt barnslig för sin ålder. Blondinbella tycker jag är en smart tjej, men frågan är om hon inte kastar sten i glashus i detta ämne. Ja säger bara! Banta om du känner för det, men banta för FAN inte för någon annan tycker de. Och se till att banta försiktigt om du nu tvunget vill banta.

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken gullig blogg du har sötnos! :*



Ta gärna en titt på min foto/allday-blogg och kommentera de bilder jag har publicerat, skulle verkligen uppskatta det :]



Passa även på att fråga mig någonting i frågestunden jag har just nu <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback