Hinderbana med Linda Rosling

Läste bla detta på Roslings blogg:

Hej på er alla underbara! Linda Rosing, 2008-11-25 09:27

Som ni vet sa befinner jag mig i Argentina och tavlar i varldens storsta hinderbana "Wipeout". Som kommer att visas i var 2009 pa kanal 5

Min kommentar:

Kunde inte kanal5 skickat ditt någon bättre till att representrera sverige, risken kan vara att Lindas botox kommer rinna ut som vatten och hennes silicon bröst ligga och flytta i vattnet som värsta brännmaneterna.
sök på wipeout på youtube, ser ganska tufft ut.


Kommentarer
Postat av: Jocke

lol ska rosling va me där hahahahaha

2009-01-22 @ 00:02:22
Postat av: Andrea

Klockrent! Håller med:) Dock längtar jag till att se hur hon gör det, kommer att bli sjukt, sjukt roligt. Hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback