Kvällsöppet

Jag såg kvällsöppet nu i kväll som handla om bla kändisar som knarkar. Jag tror att allt handlar om att vara cool och ha status och verka vara förmögen, Ialf när man disskuterar kokain, Kokain anses ju som en status drog, den är dyr och den används av rika och kända människor bla. Därför tror jag att kokainet ökar i sverige, därför att folk vill vara som sin förebild. Där är dock en sak jag inte fattar! Jag kanske har helt fel, men för mej är det inte coolt att följa med strömmen, för mig har det alltid varit tufft att gå emot strömmen, Om nu dessa människor vill vara tuffa och coola, varför då inte säga NEJ när dom blir erbjudna knark??? DÅ ÄR MAN TUFF, SÄGER MAN JA ÄR MAN SVAG I MINA ÖGON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback